Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

lørdag den 27. oktober 2012

Sort i sort

I mandags var jeg så hende der havde bluse nr. 1 under bluse nr. 2.

Og så har jeg farvet mit hår da jeg var blevet liiiidt træt af den meget fesne røde farve, der ikke havde fået liv siden april..
Jeg havde forventet en lækker brun farve, men det bliver jo altid lidt mørkere end hva jeg regner med, så jeg endte med en sort brun.

Så hold nu op hvor jeg passede godt ind i Black no.1, som min mor og jeg var forbi i mandags,
med kranie bluse, sorte cowboy bukser og semi sort hår...
Min mor var virkelig vild med butikken og de har dælme da også mange fine ting.
Blandt andet en masse The Nightmare Before Christmas nørde ting!

Kun 4 dage til halloween!

Ha' en fantastisk lørdag!

Bluse nr. 1

Bluse nr. 2



2 kommentarer:

  1. Hæhæ rock and roll ;) Det er en ret fed butik, har været derinde ret mange gange. Det erdog ved at være en del år siden jeg sidst har været der. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Total Rock n' Roll! :D
      Ja der er rigtig fedt!
      God weekend!

      Slet