Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 22. oktober 2012

Nye sko fra mor ♥

I dag har jeg været ude og hygge med min mor, og hold nu op hvor er jeg blevet forkælet!
Hun ville gerne give mig en gave fordi jeg jo blev færdiguddannet i sidste uge.
Og sikke en gave!
Jeg går ikke sindsygt meget op i sko, men jeg har en svaghed for Converse.. Og så lige Iron Fist!
De sidste par år har jeg prøvet at spare op til det helt rigtige par All Stars sko, men det er ikke rigtig blevet til noget.
Det sidste stykke tid har jeg rendt rundt i mine MEGET slidte All Stars som jeg købte for 7 (SYV!!) år siden.
De har ligget i en kælder nogle år, men jeg fandt dem frem for et års tid siden og som det tydeligt ses på billederne, er de vist klar til at dø nu..

Og ja ja, de ser lidt underlige ud i farven?
Det er skam fordi at jeg fik den fikse ide, at male dem med sort stof farve, da jeg ikke længere synes pink var så skide flot.
Det så faktisk ret godt ud! I en uges tid..
Jeg prøvede også at fikse dem lidt op med nitter på flabben under snørebåndet.
Det blev slet ikke som forventet, og jeg har efterhånden fået pillet alle nitterne af igen.

Men AH er der noget bedre som et helt nyt par sko?
Ja det er der nok, men se lige hvor godt de ser ud ved siden af de meget slidte, gamle, grimme sutter, som jeg har lovet at smide ud nu.
TAK MOR! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar