Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 8. oktober 2012

Mmh.. oktober..

Ah hvor jeg elsker oktober måned!
Især i år! Aldrig mere hjemme fra kl.06 om morgenen og til Roskilde!
(Udover på onsdag.. jeg skal jo lige bestå først... )
Vi skulle aflevere vores svendeprøve i fredags, og det gik rigtig fint.
Før den startede havde jeg dog regnet med at det var en opgave jeg kunne lave 100% færdigt, og så til den mundlige bare snakke afslappet om hvordan det var gået..
Men nej.. Jeg fik ikke færdiggjort de største udfordringer, og der er meget på sitet der ikke virker..
Men hul i det, jeg fik da afleveret, og så kan jeg til den mundlige snakke om alle de ting jeg gerne ville have haft gjort ordenligt..

Så siden fredag har den stået på max afslapning og hygge.
Det har jeg virkelig haft brug for, og jeg kan mærke at stress niveauet daler..
Den mundlige eksamen frygter jeg ikke så meget, den skal vel egentlig bare overståes.. og beståes..

Det værste ved svendeprøven er at både den uge vi arbejdede på den, og efterfølgende, har vi ikke måtte tage projektet med hjem.. Det har virkelig været svært for mig, for det er noget vi altid har gjort, og hvis man har haft en dag hvor man har haft svært ved at koncentrerer sig, er det rart lige at kunne kigge på det der hjemme..

Men så igen, fordi at vi ikke har haft projektet med hjemme, har jeg kunne lave andre ting,
Blandt andet noget blog design for søde Christel, hendes blog finder du her.
Den er dog ikke færdig endnu. :)

Og så er jeg selvfølgelig også gået i gang med et efterårs-hygge-hækle-projekt...



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt, at du er færdig :) Igen stort tillykke!
    Det skulle vel aldrig være yndlingstæppet fra Yarnfreak, du er i gang med?! ;) Selv er projektet min nemesis, jeg kan simpelthen ikke finde ud af mønstret. Nu har alt garnet snart ligget uberørt i et halvt år, og jeg har med succes fulgt andre opskrifter, så måske er det på tide, at jeg prøver igen.
    TAK for at du linker til min blog, det er rigtig sødt af dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christel! :D
      Jeg har godt luret det der yndlings tæppe, men det er faktisk ikke det jeg er i gang med.
      Eller .. det vil sige, at jeg faktisk bare har lånt en opskrift fra Lutter idyl på en firkant.
      Du finder den her:
      http://lutteridyl.blogspot.dk/2011/08/diy-hklet-firkant-med-huller.html
      Når du kan finde ud af de der runde kurve, kan du også lave de firkanter! :D
      Selvfølgelig da! :)

      Slet