Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

lørdag den 27. oktober 2012

Halloween food: Sorte snegle?

Ja, jeg er jo ret glad for halloween, og jeg glæder mig helt vildt til den fest vi skal holde i næste uge.
Jeg går nu og planlægger lidt, jeg har hentet halloween kassen op fra kælderen og jeg prøver så at beslutte hvilke kager der skal bages.
Og så synes jeg selv at jeg fik en ret god ide!
Sorte kanelsnegle! (Opskrfit på lækre og nemme kanelsnegle funder du her.)
Det testede jeg så for et par uger siden.
Jeg brugte noget sort pasta farve og den var lidt svær at få æltet ordenligt ind i dejen, som det nok kan fornemmes..
Men det lykkes!
Farven ændrede sig ikke så meget efter en tur i ovnen og de endte i en lidt underlig mørk grå.
Jeg prøvede så at dekorere med hvid glasur i et spindevævs mønster, det blev slet ikke så godt som jeg havde forestillet mig.
Men altså, de smagte fint! De så bare ret underlige ud!
Er det mon for weird?
Jeg har en ide om at putte rød farve i kanel snasket, så det bliver lidt blodigt, det tror jeg bare bliver lidt for syntetisk?










Ingen kommentarer:

Send en kommentar