Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 12. juli 2012

Velkommen i bageriet!

I dag har jeg gået og hygget mig med at lave flere forberedelser til det hemmelige event jeg skal til på lørdag.
Gaverne er færdige og pakket ind, og jeg har fået bagt 48 cupcakes, og lavet to gange fondant!
Puha jeg har stået meget i køkkenet :)
Men nu er jeg klar til at pynte dem i morgen, så stressen har lagt sig lidt...
Nu skal jeg bare lige blive enig med mig selv vedrørende design af fondant udsmykningen!
Har et par ideer, men bliver nok først afklaret i morgen mens jeg står med det.. :)





2 kommentarer:

  1. Haha, herligt! Hvis alt andet fejler med studiet kan du da blive konditor ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud ja! det kunne være det skulle blive Plan C! ;)

      Slet