Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 15. juli 2012

Surprise Baby Shower

Var det hemmelige jeg skulle igår.
Turen gik til Gilleleje og når man skal med toget med taske, gaver og kager, bliver man hurtig lidt pakæsel agtig, så nogle af kagerne måtte blive hjemme.
Det viste sig så at jeg alligevel har lavet for mange, så at nogle blev hjemme, var vist meget godt.
Den kommende mor anede intet, så overraskelsen var vellykket. :)
Masser af kage, dejlig mad, fantastiske damer og vin. :)
En virkelig skøn dag!

Vi skulle lege en leg, hvor man skulle vælge mellem blåt eller lyserødt gavebånd, og så klippe det i den længde man troede var det bredeste sted på baby-maven.
Og jeg vandt!
Jeg var kun et par cm fra, og jeg vandt en flaske hjemmebrygget mjød! :)
Så er det spændende om jeg også har gættet kønnet rigtigt, det finder vi ud af om en måneds tid :)
 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar