Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

fredag den 13. juli 2012

Fondant DIY

Den opskrift jeg brugte til at lave fondant fandt jeg her hos Kagemor.
Jeg brugte marshmallows fra Lidl's Amerikaner hjørne, i en pose er der ca til tre omgange. :)
Jeg lavede det over et vandbad, da jeg har dårlige erfaringer med at bruge min mikroovn til andet end at varme mælk op med....
Som Kagemor anbefaler, tog jeg farven i før jeg begyndte at hælde flomelis i, og der var ingen problemer. :)









4 kommentarer:

  1. Det skal jeg da prøve ser sjovt ud måske til en fødselsdag ved et af mine børnebørn

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver lige kagen lidt ekstra ;)
      Husk at passe på med for meget formelis hehe. :)

      Slet
  2. Nice! Det ser ikke så svært ud, desværre er alle vores skumfiduser forsvundet. De lå på køkkenbordet, nu er der kun 2 tilbage. Meget mystisk ;)
    Hav en rigtig god weekend, glæader mig til at høre hvordan din hemmelige lørdag gik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej man skal bare igang ;)
      Hehe ja det kender jeg godt! Ting forsvinder også på mystisk vis hos os for tiden ;)

      Slet