Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 16. juli 2012

Baby gaver

Når man ikke kender kønnet på den lille bebs der kommer til verden om en måneds tid, må man jo hækle ting der appellerer til begge køn. :)
Jeg fik hæklet både en elg, matchende hagesmække og en rangle.
Elgen er endnu en opskrift jeg har fundet hos Cecilie.
Jeg er så vild med den, og tror bestemt ikke det er den sidste af slagsen jeg får lavet. :)
Du finder den her.
Hagesmækkene er nogle jeg faldt over hos farmorfabrikken, jeg fik lavet tre, og man kan tydeligt jeg blev lidt bedre for hver gang hehe.
Opskriften finder du her.
Ranglen fik jeg ikke taget et billede af, men her er opskriften. :)




1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogen skønne ting du har hæglet
    Elgen er helt fantastisk
    Kram Ida

    SvarSlet