Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 26. februar 2013

Done!

I lørdags fik jeg afsluttet Dr. Zukaroffs Testamente.
Uhh næsten en hel uge før min deadline! Det tror jeg ikke at min kæreste havde regnet med! ;)
Han læste den jo på hvad, tre dage?! Jeg skulle så altså bruge to måneder. Men jeg gjorde det!
Den var rigtig god, jeg føler mig klogere, og har fået noget mere viden omkring hjernen, men nogle gange stod jeg lidt af.
Jeg synes det er rigtigt interessant! Men jeg var mere glad for historien om Zukaroff.
Næste bog på listen er Stephen Kings Duma Key.
Den har været længe undervejs, og nu må den aflsuttes.
Hmm hvornår kan jeg mon have læst den færdig?
Skal vi give det en måned og sige sidst i marts?

Ps. Har du husket min give away?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar