Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 11. februar 2013

Bøger

Lige nu læser jeg tre bøger på én gang. Altså ikke LIGE NU, men jeg er igang med dem.....
Ikke skide optimalt..

Jeg startede på Stephen Kings Duma Key, for snart to år siden.
Det er ikke fordi den er kedelig, at jeg ikke har fået læst den færdig endnu, den er faktisk skide god!
Jeg har bare lidt svært ved at sætte mig ned, og læse regelmæssigt, jeg er ikke rigtig den store læsehest..
Men det kunne jeg godt tænke mig at blive!

Kings Puls er bestemt heller ikke kedelig, overhovedet! Den gik jeg igang med sidste sommer...

Og nu har jeg jo så fået startet på Peter Lund Madsens Dr. Zukaroffs Testamente.
En bog min kæreste fik af sin mor til jul, og læste den på et par dage..
Jeg har lovet ham at læse den færdig først!
OG JEG SKAL NOK! :D

Jeg er jo nærmest halvt igennem dem alle sammen..
Hvor lang tid kan det lige tage?
Jeg tror godt at jeg kan få læst Dr. Zukaroffs Testamente færdig inden marts!
Place your bet!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar