Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 21. januar 2013

Krea hygge

Krea Klubben var igen samlet i søndags.
Der blev hæklet og strikket og klippet og klistret og lavet forårs julehjerter!
Jeg lavede nogle armbånd og fik tegnet lidt.
Louises mor var forbi med nogle rigtig lækre farveblyanter, dem glæder jeg mig til at prøve!
Tak Louise og Bente! :)






6 kommentarer:

  1. Jeg blev lidt misundelig da min mor fortalte at de havde været på besøg mens I alle sammen var der, men godt at du fik farveblyanterne, du laver jo nogle super fine tegninger med farver (det er for øvrigt sådan nogle man kan bruge med vand).

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må blive medlem når du kommer hjem igen. :)
      Det kunne være rigtig hyggeligt!
      Hihi tak, jeg glæder mig til at prøve dem!!
      Jeg skal på posthuset i dag og hente en pakke! :D

      Ha' en dejlig dag!

      Slet
    2. Skal lige genopfinde min kreativitet inden, men det har jeg jo 2 år til! Hende der boede i lejligheden før mig var meget kreativ og min bofælle er vidst grafisk designer, så jeg håber det smitter lidt af på mig!
      En pakke, næh hvor spændende ;)

      Slet
    3. Hvis du har fået hentet pakken håber jeg at I kan bruge inholdet, mange tak for huen :)

      Slet
    4. JAAA!!
      TUSINDE TAK for pakken!
      Ih hvor er det bare et flot tørklæde!
      Mange mange tak søde Louise!
      Jeg er vild med det!! :D

      Slet
    5. Jeg var jo helt spændt på om du kunne lide det...

      Slet