Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

fredag den 18. januar 2013

Dagens Tegning #44

Dagens tegning er til min veninde HC. (Jeg savner dig!)
Jeg har før tegnet et anatomisk hjerte til hende, det kan du se her.
Dette skulle egentlig bare være en skabelon, til nogle smykker jeg går og brygger på.
Det er det nok stadig.
Men jeg kunne ikke nøjes med bare at lave et omrids.


Today's drawing, an anatomic heart, is for my friend HC. (I miss you!)
Heres another one I made for her in 2011.
It was suppose to be at simple outline for some jewelry, I guess it still is, but I couldn't just stick to the outlining.





3 kommentarer:

  1. Så lige din give-away og blevet mindet om at have set denne tegning på din blog - glemte bare helt at skrive til dig hvor flot den er. Jeg får lyst til at tegne hjernesnit og neuroner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Louise! Ih jeg elsker jo den slags! :) Tror jeg snart vil prøve at tegne et sæt lunger, eller hjernen. :)

      Slet
    2. Jeg vil gerne se flere anatomiske tegninger! Lavede scones efter din opskrift lørdag, dejen klistrede næsten ikke og de blev gode - tak :)

      Slet