Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

onsdag den 28. marts 2012

Mere photo challenge

Dag 5:
En jeg elsker.
Her har I så et billede af min over dejlige, fantastiske, søde, lækre, sjove, skønne kæreste! <3
Jeg elsker dig skatterfis!


Dag 6:
Barndoms minde.
Min første tanke var, at nu måtte jeg hjem til min mor og finde et eller andet.
Men så var det jo at jeg lige kom i tanke om den lækre stol jeg har arvet fra min mormor.
Jeg er SÅ glad for den! Der er så mange minder i den stol. <3
Farven er ikke lige mig, men det synes jeg ikke gør noget, og så er den bare SÅ dejlig at sidde i!
Jeg var særligt glad for frynserne på stolen da jeg var lille, der er vist også blevet hevet lidt i dem..
Bemærk også puden, der også var min mormors, som var en pynte pude, som man aldeles ikke måtte lege med! Så nu ligger den og pynter her :) <3


Dag 7:
Noget nyt.
Ja okay, det er ikke det mest ophidsende køb vi har gjort os..
Men her hjemme er vi ret så glade for toast! (mest min skatterfis)
Og i går gik vores "gamle" billige toaster fra netto i stykker,
så gammel var den altså heller ikke, fra november måske?
Det der meget fancy'e lampe lyse værk, der sidder foroven og lyser når toasten er færdig, faldt af og røg IND i maskinen!
Og smeltede? Der stank i hvertfaldet af plastik, siger min kilde.
Men okay, jeg tror den kostede... 60-80 kr..
Og jeg tør slet ikke at tænke på hvor mange toastses den har lavet i løbet af de fem måneder vi har haft den.
Så RIP netto toaster, og velkommen i køkkenet, nye og lidt mere fancy toaster fra føtex!
Den kan sgu også lave vafler og grille! og så matcher den vores køleskab!
WIN!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar