Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

fredag den 23. marts 2012

Selvportræt + blog brok

Dagens Foto Challenge var et selvportræt.. Jeg har taget billedet lige da jeg kom hjem her til aften, og ser derfor ret træt ud. Og hvor fanden er mine bryn blevet af? Jeg har ret tykt mørkt hår, som måske kan ses på billedet, men meget lyse, og ikke så kraftige bryn.. de må snart have en farvning :)
Men åh en lang dag!
Skolen er ikke det mest interessante lige for tiden, og når man skal helt til Roskilde hver dag,
for at sidde og glo på noget man sagtens kunne glo på der hjemme, bliver man(jeg), nok lidt træt af det..
Men det har også været en dejlig dag!
Efter skole mødtes jeg med min mor, og vi tog ud og spiste, og skulle efterfølgende ind og se Jan Gintbergs nye show.
Nøj det var hyggeligt og skægt!

 Kender I det...
Når der sidder en, med det mest irriterende grin, lige bag ved en??
Og så når man endelig glemmer det og faktisk kan ligge mærke til hvad der sker på scenen, frem for den larmende teenagepige stønne latter, gør ens mor lige en opmærksom på hvor irriterende det er, og igen, så er det alt man kan høre... Som om det ikke var nok, var der også en alt for højlydt grynte griner i blandt os..

Men Jan var sjov!
 5 ud af 6 stjerner her fra! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar