Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 3. marts 2013

Mode messe

I går fik min veninde lokket mig til mode messen i Forum.
Vi mødtes i Husum ved 10-tiden, og tog der ind af. Synet af den laaange kø, gjorde mig helt opgivende, men der gik ikke længe, så var vi indenfor. (det er nok en god ide at købe billetter i forvejen, og dermed springe køen over. Det husker vi lige til næste gang..) 
Det var rimelig uoverskueligt, og shit hvor var der mange!
Jeg fandt ikke noget særligt, men lige inden vi gik, gav jeg lige Friis & Co's rodekasser en chance til, og fandt nogle fantastiske ting til næsten ingen penge.
Jeg er nogle gange lidt nærrig, og synes indgangen på 65 kr måske var lidt øv, hvis man ikke kunne finde noget, men jeg fik i den grad "tjent dem ind", tjek lige de her to skønheder jeg bl.a. fik med mig hjem.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar