Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

fredag den 15. marts 2013

illustrator kursus dag 5 - grimme opgaver

Hold kæft hvor skal man igennem meget grimt i en læringsproces..
Eller også er det bare mig det ikke kan se det flotte idet, og bare gør det grimt?
I dag er det sidste dag på Amager, afdeling flytter nemlig til Herlev.
Hurra for at jeg ikke skal sidde i en bus i 50 minutter x 2, og bare kan hoppe på cyklen!
Og så hørte jeg lige nogle rygter om at det er helt nye lokaler + borde + stole vi skal over til!
Dét glæder jeg mig til, for fuck hvor jeg sidder dårligt!
Stolen kan ikke justeres, og bordet er så lavt, at jeg ikke en gang kan kan sidde med mine lidt korte ben overkors, eller ændre særlig meget på min sidde stilling.
Så må vi se om det passer...

Rigtig god weekend!



2 kommentarer:

  1. Det første billede er da ikke slemt. Har så også en forkærlighed overfor gamle reklamer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes bare lidt at jeg ikke helt har styr på det endnu. :)

      Slet