Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 11. marts 2013

Mandag...

I dag er jeg startet på et kursus i illustrator på kts (Københavns Tekniske Skole)
Min dag forløb så ledes:

07:24 
Jeg tager en meget fyldt bus mod amager.

08:13 
Jeg ankommer til kts.

08:30 skulle vi mødes i kantinen. Der er gratis morgenmad til os, de nye kursister, og jeg får mig en kop kaffe.
De fleste i kantinen er brobyggere fra 8.klasse. Folk begynder at forsvinde lige så stille og roligt.

08:50
Kantinen er næsten tom, vi (mig og to andre) får at vide der har være indbrud i weekenden, så der mangler computere i det lokale vi skal være i. Vi finder vores lærer.

09:15
Han har fået at vide han slet ikke havde nogle der skulle undervises i dag. Vi er kun 5 der skal på kursus, og jeg er den eneste der skal have illustrator.

09:40
Grunden til læreren ikke kunne se han havde nogle der skulle på kursus, er fordi vi åbenbart ikke er tilmeldt ordenligt. Vi bliver sendt på kontoret for at få log in, men der intet om os i systemet.

10:00
Vi kan stadig ikke logge ind. Strømmen til skærmene går ved de computere vi sidder ved.(?)

10:20 
Vi bliver sendt hjem.

10:40 
Jeg sidder i bussen på vej hjem til Brønshøj igen.


Typisk Teknisk skole, ikke at have styr på en skid... 
Håber det er bedre i morgen.

I det mindste kunne jeg så gå i trænings centeret, uden der var for fyldt...

Og nu er der Walking Dead!

Hej!


4 kommentarer:

  1. Det var da irriterende når man nu havde regnet med at starte. Håber at du fik en god mandag alligevel og det er bedre i morgen :-)

    Ja vi har også lige set TWD herhjemme, feed serie.

    Vh Stella.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja meget irriterende! Men i dag virker computerene i det mindste. :)

      Mega fed serie! :D

      Slet
  2. Det lyder til at det har været en kæmpe succes i dag! ;-)

    SvarSlet