Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 11. juni 2012

Jeg fandt dem!

E-N-D-E-L-I-G!
Endelig fandt jeg jer!
Hold op hvor har jeg ledt efter jer længe, men nu er min søgen slut!
Tænk at I bare lå der og gemte jer på krydderi hylden i Kvickly!
Jeg var ellers blevet tippet om at hoppe i rema 1000 og i en alm. grønthandler, men når man nu liiige var ved Kvickly, kunne man da lige så godt forsøge.
Og ganske rigtigt!
Hvor svær kan det være at finde en freaking muskat nød?
MEGET svært åbenbart!

Jeg var ellers overbevist om at de ville befinde sig i grøntafdelingen?
Så da jeg var i Føtex efterfølgende, måtte jeg lige dobbelte tjekke om de også havde dem ved krydderierme. Det havde de (Heldigvis for mig) ikke!
Så godt godt jeg gik i Kvickly. :)

Grunden til hysteri omkring manglede muskat nød er jo, at jeg SÅ gerne vil prøve at lave denne her chai sirup.
Så jeg kan lave en ordenlig Chai latte!
Pt drikker jeg chai te med varm mælk.
Det er bare ikke helt det samme vel?


2 kommentarer: