Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 11. juni 2012

en lille make over

Jeg fik det her sy skrin af min mor for noget tid siden, hvor i hun havde pakket en masse basis sy ting til mig.
Tak mor <3

Nu er det bare lige det at jeg ikke er så vild med ting der er af træ, med mindre det har fået en god gang maling.
Dette skyldes nok at jeg er vokset op i et hjem med mindst 9 forskellige træ sorter.

Jeg skilte den fuldstændigt ad, og tapede den ind i noget håndværker tape, med hjælp fra kæresten tog det faktisk ikke så lang tid.
Det ternede tape på håndtags dutterne, er fra søstrene grene, og indvendig har den fået noget af det fine hyldepapir fra tiger.

Før




Efter








7 kommentarer:

  1. Det var da noget af en transformation. Den er sgu blevet fed! :)

    SvarSlet
  2. Ja ikk? :) Jeg er også ret vild med resultatet. :)

    SvarSlet
  3. Super fedt resultat! hvor er det bare flot :-)

    SvarSlet
  4. Wauw! Er det "bare" håndværker-tapen du har brugt der har givet den metal-looket?
    Det er virkelig blevet cool og gid det var mit! :-)

    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja det er det nemlig bare! :-D
      Skal ud og finde noget mere af det tror jeg..
      Tak og rigtig god dag til dig :-)

      Slet