Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 14. juni 2012

At glemme..

Den der photo challenge.. ups.. Som jeg startede i marts.. mere ups..
Men jeg er vist ikke den eneste der lader den løbe lidt ud i sandet ;)
Så spændende er den bare heller ikke.. Åbenbart.. Jeg synes ellers til at starte med, at det var en virkelig fed og sjov ide.. Men jeg får det bare ikke gjort!
Lidt ærgerligt, for min veninde har fundet en Tegne Challenge, som jeg heeelt vildt godt kunne tænke mig at gå i gang med..
Men jeg får det jo ikke gjort, i hvertfald ikke slavisk.. :P
Jeg har ellers printet den ud og det hele, så jeg tror jeg vil ligge den i min nye tegne blok (Som jeg har fået af min bror, tak igen <3) Og så lave punkterne når det er fantasien er løbet lidt ud.
Så kunne jeg evt poste dem her inde når jeg er færdig. :)

Her er lige det sidste billede fra mig til den Foto Challenge..

Dag 19.
Hvor jeg sov.



Ja.. ikke skide inspirerende!
Det der foto gejl er åbenbart ikke lige mig pt. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar