Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 19. marts 2013

Flyt alle dine blogs til bloglovin

Google reader lukker jo, og i mens jeg sidder og overvejer at gå i gang med wordpress, tænkte jeg om der ikke var en rigtig let måde at få alle de blogs man følger, med over til Bloglovin.
Og det er der!
Og det er rigtig nemt!

Du logger ind på Bloglovin.
Tryk på Account i højre hjørne.
Vælg Settings i drop down listen.
Rul ned til Other.
Klik Import blogs.
Vælg Google reader.
Og importer.
Så!

Find min her.

Jeg fik en masse underlige blogs med i farten, så gå lige din liste igennembagefter.
Account > Following.
Her er det ret nemt at fravælge de blogs man ikke vil følge.



24 kommentarer:

  1. Hvabehar? - Lukker google reader?? suk. Så sidder jeg her med minus på teknisk kontoen. Hm. Jeg må hjem og lege med det dersens blogloving... suk igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de lukker 1.juli. :)
      Du vender dig hurtigt til Bloglovin! :)

      Slet
  2. Tak for vejledningen og din søde kommentar på min blog - øv at jeg først så den efter min manuelle gennemgang, men tror da lige jeg vil dele, så andre ikke skal slide forgæves:-)

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for det behøver ikke være så kringlet. :)
      Tak fordi du deler! :)

      Slet
  3. Tusind tak for din kommentar og hjælp på Fantast-fabrikken, jeg tror jeg har fået det gjort rigtig, men jeg er nok lidt tungnem for hvor finder jeg det lille mærke med: Follow this blog with Blog lovin ?
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fandt jeg alligevel selv ud af det, det er jo fantastisk, men endnu engang tak for din hjælp.
      Eva

      Slet
    2. Selv Tak Eva :)
      Godt du fandt ud af det. :)

      Slet
  4. Tak for pokker da, tak. Og tænk hvor nemt det var lige når der var en god opskrift ;o)

    Så mangler jeg 'kun' at hitte ud af hvad jeg gør med min egen blog... hmm

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du ku bruge det! :D
      Under "Account" > "my blog" er der en knap med "claim blog".
      Tryk på den, og så søg på din egen blog adresse.
      Når du har fundet den, får du en tekst som du skal sætte ind i et indlæg, for at bekræfte at det er din. Når du har gjort det trykker du så på den blå "claim blog" knap. og så skulle den være der :)

      Slet
  5. Argt......hjælp...!! Jeg er ik særlig teknisk, og fatter ik lige hvad det betyder, at det lukker ned. Mister man så sine læsere?

    SvarSlet
    Svar
    1. -og er Google reader det samme som Google friend connect?

      Hilsen Mette

      Slet
    2. Hej Mette.
      Ja det gør det.
      Den google-læser man har der henter alle de blogs ind man følger, forsvinder.
      Så det de fleste gør er at tilmelde sin blog hos Bloglovin, for der kan man også følge med.
      I denne guide viser jeg hvordan du får hele din læseliste (alle de blogs du følger) importeret med over på din bloglovin profil. :)

      Lav en profil der inde og registrer din blog, så kan dine læsere følge dig derinde. :)

      Slet
    3. Som jeg har forstået det ryger Google friend connect også, i det at alle registreringerne om det at følge den enkelte blog, ryger.

      Giver det mening? :)

      Slet
  6. Ja, det gør det. Tak :-) Koster det ikke noget at lave en profil derinde?

    SvarSlet
  7. Så har jeg været derinde og oprette mig. Men hvad betyder det der claim blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der du "registrerer" din blog der inde.
      Under "Account" > "my blog" er der en knap med "claim blog".
      Tryk på den, og så søg på din egen blog adresse.
      Når du har fundet den, får du en tekst som du skal sætte ind i et indlæg, for at bekræfte at det er din. Når du har gjort det trykker du så på den blå "claim blog" knap. og så skulle den være der :)

      Slet
  8. Tusind tak for fin vejledning. Linker lige til dig :))

    SvarSlet
  9. Mange mange tak for hjælpen. Undskyld mine mange spørgsmål, men jeg er virkelig ikke særlig teknisk hihi..
    Nu tror jeg det fungerer. Håber jeg har fået gjort det rigtigt, så man kan melde sig som læser :)
    God weekend :)
    Mvh. Mette

    SvarSlet