Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 8. november 2012

Dagens Tegning #41

En klam fyr!
Det var meningen han skulle frem omkring halloween, men det nåede jeg ikke lige, så her er han.
Det er ikke mig der står bag ham her, men derimod min kæreste.
Du kan se hans virkelige flotte første forsøg her og andet forsøg her.
Han shinede jo totalt igennem da han fik leget lidt med min tegneplade i sommers, og så har han eller ikke rørt den siden.
Det har jeg egentlig heller ikke..
Dårlig stil!
Han er ret uhyggelig, men jeg har besluttet at jeg ikke vil censurere bloggen.
Jeg har også selv tegnet en tegning som jeg har været i tvivl om, om den skulle frem på bloggen, fordi det godt kunne blive lidt for bizart det hele, den kommer snart.
Men fandeme nej, det er fede og flotte tegninger, på trods af at de er klamme og uhyggelige.
90% af alt det jeg tegner er jo alligevel "dødt" og jeg synes det passer fint til lyserøde cupcakes og hækling.
Så er stilen lagt, velkommen til!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar