Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 19. august 2012

Jeg er blevet begavet!

Ikke nok med at jeg  vandt en Give Away hos Puk forleden, har jeg for nylig også fået gaver af to af mine veninder.
Bare fordi!
På vej i skole i torsdags mødes jeg med min veninde Sarah ved bussen. Hun havde en rigtig fin pose i hånden med en cupcake på, og den var til mig!
I den lå en pakke cupcake papirs forme, et stempel med et kranie og en fejebakke og kost, også med kranier på!
Og så i fredags da jeg skulle ud og hygge med Sine, havde hun også en ting til mig, nemlig et stykke rigtig flot stof med kranie, blomster, fugle og en masse andet på.
Arh men altså!
Tusinde tak igen dejlige damer!
Der kommer snart noget jeres vej! :)

Ha' en rigtig dejlig søndag!

ps. Har du husket min give away? Vinderen trækkes om 13 dage :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar