Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

onsdag den 3. oktober 2012

Vis hensyn

Jeg er midt i min svendeprøve, og det går faktisk okay..
De to første dage var der ret meget stress på, og jeg fik ikke holdt så mange pauser, så det var lidt hårdt.
I dag går det dog bedre, da jeg har fået løst et problem jeg kæmpede med igår, men knuden i maven er stadig ikke gået væk..
Jeg plejer ellers ikke at få det vilde eksamens stress, men denne gang er det slemt..
Det har måske noget at gøre med at vi KUN må arbejde på opgaven i skolen, fra 08:10 til 15:10, og jeg foretrækker helt sikkert at sidde med det der hjemme også.

Lige nu håber jeg bare at jeg består..
Vi skal aflevere på fredag, og på onsdag skal jeg så op til en mundlig snak om det..
Fy for satan det bliver rart at få det overstået!




2 kommentarer: