Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 18. september 2012

Raw brownie

Efter at have læst dette indlæg fik jeg en pludselig trang til kage!
Og hellere raw cake end mel cake?
Da jeg desværre ikke er ejer af kokosolie fandt jeg en anden opskrift lige her.
Men hvor underligt er det lige at sige 5 dl dadler?
Jeg brugte 200 gram.. Og i stedet for valnødder brugte jeg mandler, 5 dl.

Første blendede jeg mandlerne, så kom jeg dadlerne i, ned i en skål, resten i, og røre rundt.
Hvilket er ret besværligt! Min el-pisker med dej dimser på kunne ikke en gang klare det!
Op i blenderen igen! Og så tilføjede jeg lige et par figner, fordi jeg synes at det lige var blevet tørt nok.
Det gik sgu heller ikke..
Ned i skålen igen, og pludselig var den der!
Dejen blev mast ned i en form og sat på køl.
Jeg lavede lige et par smags-kugler, og synes den smagte lidt underligt.
Jeg gav en til min kæreste og han var virkelig IKKE begejstret!
Han sagde så:
  "Det kan være at den bliver bedre når den har været i ovnen."
...
hmm..
Det er vist ikke det der er meningen med RAW cake?
Men efter noget tid på køl var den altså FANTASTISK!
Den skal laves igen!



2 kommentarer:

  1. Haha, det lyder godt. :D Glæder mig til at smage den næste gang jeg kommer på besøg

    SvarSlet