Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 19. august 2012

Tape tip!

Jeg har lige været i Lidl, og hov hov!
Fra i dag og ugen ud sælger de aluminiums tape! For kun 15 kr!
Det ville jeg bare lige dele med jer, da jeg ikke selv aner hvor man ellers køber det henne.
Jeg købte mig en rulle, og tror da jeg skal ned og have en til.
Den er dog lidt special, da der er papir på bagsiden der skal tages af, og det kan godt blive lidt krøllet for det minder meget om sølvpapir, men med lidt fingersnilde tror jeg sagtens at det kan bruges til noget spændende.
Det jeg før har haft var meget mere fleksibelt. Med det gav jeg mit syskrin en make over, det kan du se flere billeder af her.







2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud! Gad vide hvad man bruger sådan noget til normalt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret vild med det! :)
      Det er vist noget håndværkere bruger til rør(?)
      Men jeg er ikke helt sikker hehe.

      Slet