Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

onsdag den 22. august 2012

I morgen!

I morgen skal jeg..

Ud af døren og til Roskilde kl. 06:30 om morgenen med fuld oppakning..
Sidde foran en computer og kode søgefunktion i ca 7 timer..
Sidde i en bus i over 5 timer.. så der skal hækles, tegnes og ses film..
Undgå at blive køresyg..
Sejle med færge..
Undgå at blive søsyg..

Kommer til at have brugt omkring 8 timer på transport....

Men det er hele værd! For kl.21:15 ankommer jeg til Aalborg, hvor jeg skal besøge min dejlige veninde HC!
Ih hvor jeg glæder mig! <3
Lørdag skal jeg så allerede afsted igen og til Århus hvor min kæreste er lige nu, for vi skal til house warming hos skønne mennesker!

Det bliver en god weekend.

Men først!
Træning, pakning, madlavning og billede-væg-overvejels-ing!

HC og jeg til Suspekt koncert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar