Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 22. marts 2012

Photo Challenge

Første gang jeg så de dersens Photo Challenges var hos Joan, og jeg har siden fundet ud af, at der jo findes 1000 forskellige slags :D blandt andet faldt jeg over en Tegne Challenge, som jeg tror jeg vil kaste mig ud i på et senere tidspunkt :)
Men så var det jo at jeg lagde mærke til at de dersens Photo Challenges havde måned/år, på.. 
Nårh, så min veninde Sarah og jeg tænkte vi lige hurtig ville tyv-stjæle de 30 punkter, og lave en uden måned/år.
Så her er den. 
(Er det meget ulovligt? jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvem der lavede den første?)
Billede 1 kommer senere i dag. :)
nårh ja, og så skal jeg ind og se Jan Gintbergs nye show i aften med min mor <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar