Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 26. marts 2012

Jeg har fået en award!

I går aftes fik jeg en mail fra Camilla der har bloggen Celinas Verden.
Hun er nemlig med til at arrangere et Krea Blog Træf, som du kan læse mere om her.
Og der var sørme plads til at jeg kunne komme med! :D
Ih hvor jeg glæder mig!





Og så har hun også givet mig en Blog Award!
Tusinde Tak Camilla!


Det man skal er:
1. Linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål.

Jeg giver den videre til:
Smutvejen

De fem spørgsmål:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har længe læst med på rigtig mange kreative blogs, og er blevet meget inspireret, så ville meget gerne være en del af dette.

2. Hvilke blogs følger du?
Puha, jeg følger ret mange efterhånden.
Mest Krea blogs. :)

3. Favorit farve(r)?
Lige for tiden har jeg et flip med lilla, men jeg er også rigtig glad for blå.

4. Favorit film?
Uh, der er mange! Men en af dem jeg kan se igen og igen, er The pick of destiny, med Jack Black. 
Den er SÅ genial! Og så er en af favoritterne selvfølgelig også Foo Fighters Dokumentaren Back and forth :)
 
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme til Canada, for jeg elsker deres natur!
Eller Egypten og se pyramiderne.
Eller England! Ja, jeg har ikke rejst så meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar