Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 3. januar 2013

Kransekage

Vi holdte nytår i Århus hos dejlige mennesker!
Det eneste jeg skulle stå for var kransekagen, sådan en havde jeg aldrig bagt før, så jeg købte nogle ekstra kransekage stænger fra føtex.(dem var der ingen der spiste.)
Da Marcipanen var revet og skulle æltes sammen, var den enorm svær at arbejde med.
Jeg prøvede at ligge den en time på køl, i håb om en fastere og mindre klistret masse, men uden held.
Jeg fik dog rullet nogle pølser med nougat i, ind i ovnen og dyppet i chokolade.
Den overlevede busturen til Århus og efter et par tests med glasuren, blev den også som den skulle.
Det var virkelig en hyggelig aften, med den lækreste mad og det dejligste selskab!
Godt nytår!


Føtex stængerne, som lige fik et dyp i chokoladen.



Glasur test





Ingen kommentarer:

Send en kommentar