Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 20. november 2012

Det der facebook..

Jeg tror det var i april måned da jeg slettede min facebook profil.
Jeg brugte simpelthen for meget tid på at lave ingenting derinde, var venner med folk jeg ikke ville sige hej til hvis jeg mødte dem på gaden og fik bare generelt alt muligt info derfra, som jeg fandt unødvendigt.
De første to uger efter var det lidt underligt, men jeg har på intet tidspunkt savnet det.
Jeg kan sagtens forstå det smarte i at holde kontakt via facebook, men jeg synes bare at det blev for meget for mig.

Men efter mange overvejelser har bloggen altså nu fået en facebook side.
Det er udelukkende for at gøre den mere tilgængelig, for dem der ikke bruger blogger.
Jeg har ikke tænkt mig at poste noget særligt der inde, jeg vil bare linke til bloggen en gang i mellem når der kommer et nyt indlæg.



1 kommentar:

  1. Ja facebook er en tidsrøver og ikke altid nære venner. Jeg bruger heller ikke facebook så ofte, men er jeg ude at rejse med mit arbejde er det rigtig hyggeligt at kunne følge med.:) sødt billede ! :)

    SvarSlet